יום ראשון, 7 בדצמבר 2008

מטרות הקשר הרב דורי מנקודת מבטו של דניאל - תלמיד מנחה

מהם לדעתכם המטרות של תכנית ה"קשר הרב דורי"

במה תכנית זו תתרום לכם כתלמידים ?

אנחנו נמצאים בזמן המודרני ואנחנו יודעים מחשבים היטב. המבוגרים בגיל השלישי לא יודעים טוב מחשבים ואני רוצה ללמד אותם כדי שיזכו להכיר את המחשב .

אני רוצה ללמד טוב ואני אשמע כל מה שיאמרו לי כי זה ילמד אותי להיות מורה סבלני.


במה תכנית זו תתרום לבני הגיל השלישי ?

מהן המטרות המתייחסות למבוגרים?

הכרת המחשב ,חיבור לעולם החיצון באמצעות האינטרנט , יציאה מהבדידות דרך התכתבות עם חברים, מכרים וקרובים.

במה תכנית זו תתרום לכם התלמידים ולמבוגרים בצוותא ?

מהן המטרות המשותפות?

להכיר איך זה להיות מבוגר, ללמוד לכבד את המבוגר ,ללמוד לעזור להם. המטרות המשותפות זה להכיר לעומק את המחשב, להכיר את הצרכים אחד של השני.

מה לדעתכם צריך לעשות כדי שהתכנית תצליח? קריטריונים להצלחה: שיהיה לך סבלנות ,שתקשיב לכל מה שאומרים לך,שתתנהג יפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה